Forum Forum RPG Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
[D&D] Mistyczny łucznik.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum RPG Strona Główna -> Profesje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
PostWysłany: Nie 18:58, 25 Lut 2007 Powrót do góry


Dołączył: 04 Lut 2007

Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Mam pytanie co do działania mistycznego łucznika.
Konkretnie do jego umiejtności umagicznienia strzały.
Czy może umagicznić strzałę czarem całorundowym? Jest napisane, że rzucić czar i wypuścić strzałe musi w jednej turze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hunter
Administrator
PostWysłany: Nie 19:04, 25 Lut 2007 Powrót do góry


Dołączył: 03 Lut 2007

Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko :)

To może rzuca czar jako akcje darmową w tym wypadku ? Bo inaczej to bez sensu by było.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deemer
PostWysłany: Nie 19:10, 25 Lut 2007 Powrót do góry


Dołączył: 04 Lut 2007

Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Chodzi tu o to, że w akcji pełnego ataku może rzucić czar i wystrzelić strzałę (jedną). Niestety nie mogę potwierdzić, bo obecnie pożyczyłem znajomemu Podręcznik mistrza podziemi.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bulny
Gość
PostWysłany: Nie 19:43, 25 Lut 2007 Powrót do góry






Nadchodzi spec/mechanik... Otóż... Do tametu...
Można umagicznić strzałę czarem całorundowym lecz jak napisano w podręczniku strzała musi być wypuszczona w tej samej rundzie w której rzucono czar. Czyli jeśli czar jest akcją całorundową to strzałę możesz wypuścieć dopiero w następnej rundzie. A wtedy traci ona swe magiczne właściwości.
Hunter
Administrator
PostWysłany: Nie 19:45, 25 Lut 2007 Powrót do góry


Dołączył: 03 Lut 2007

Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko :)

To po co w takim razie umagiczniać tą strzałę... ? Confused

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bulny
Gość
PostWysłany: Nie 19:50, 25 Lut 2007 Powrót do góry






No np. czarem typu ognista kula którego nie rzuca się całą rundę...
Deemer
PostWysłany: Nie 21:31, 25 Lut 2007 Powrót do góry


Dołączył: 04 Lut 2007

Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ale można rozłożyć rzucanie czaru całorundowego na dwie tury. Zacząć w poprzedniej a skończyć w następnej i wystrzelić strzałę. Pytam o to, czy w taki sposób jest to możliwe.
To co napisałeś też wiem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bulny
Gość
PostWysłany: Nie 22:22, 25 Lut 2007 Powrót do góry






Nie można.
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum RPG Strona Główna -> Profesje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare